Monday, November 15, 2010

Pelancaran Siri Panduan Percuma

Salam,

Hari ini saya dengan rasminya melancarkan siri produk percuma saya kepada umum. Sebenarnya saya telah lama dalam bidang bisnes di internet ini. Cuma nama saya tidaklah segagah nama-nama Internet Marketer terkenal di tanah air. Saya cuma berbisnes secara senyap sahaja..

Dan sebelum ini saya juga membuat kelas dan memberi didikan tentang bisnes internet ini. Tetapi ianya terhad di sekeliling dan terdekat dengan saya sahaja. Seperti sahabat handai, kenalan, kaum keluarga, jiran-jiran dan ramai lagi. 


Saya dapat merasakan sudah sampai masanya saya menyampaikan ilmu yang saya simpan selama ini kepada umum. Saya sudah menulis beberapa panduan percuma untuk anda download dan baca secara percuma. Jangan risau ianya semua percuma. Anda hanya perlu download dan baca sahaja.

Anda juga boleh mengajukan soalan kepada saya berkenaan panduan percuma yang saya lancarkan melalui email rasmi saya iaitu wantech85@gmail.com.

Saya telah sediakan tab menu diatas sekali blog ini mengikut kategori. Ia memudahkan anda untuk mencari panduan-panduan percuma yang saya sediakan.

Diharap dengan adanya usaha saya seperti ini akan memberikan manfaat kepada anda dalam mencari peluang-peluang yang terbuka luas di internet.

Untuk permulaan saya berikan panduan percuma saya yang pertama saya. Iaitu "Siri Panduan Membuat Duit Dengan Ziddu".


Panduan ini menceritakan rahsia bagaimana saya membuat duit dengan ziddu.com dengan banyak, tanpa tiada siapa pun tahu saya membuat duit di internet. 
Oleh itu untuk maklumat lanjut silalah download panduan percuma secara percuma.. hehehe..

Klik di link ini dan ikut arahan yang diberikan. 


No comments: